فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

که هستم من؟

بدان سانم که لیلی بود
بدان کیشم که مجنون است
بدان مانم که عاشق شد
بدان باشم که معشوق است
بدان هستم که جودی کرد
بدان خستم که عودی بست
بدان سانم که خود دانم
بدان کیشم که از خویشم
نظرات 7 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 13:57

به نام خدا
سلامممممممممممم! هورااااااااااا! خودم اول شدم!

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 13:59

بدان سانم که لیلی بود
بدان کیشم که مجنون است..............!
هیچی ندارم بگمممممممممم..........! اولبن باره که نسی حرفی نداره بزنه...............!
بدان مانم که عاشق شد
بدان باشم که معشوق است................!
بازم سکوت...............! هیچی نمی گم.............! یا حق!

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 14:38 http://nasidoostashtani.blogsky.com/

به نام خدا
سلام ممد جوون! چه طوری؟ خوبی یا بهتری؟ که البته فکر می کنم بهتری.............! راستی پسورد و یوز اون وبلاگم تو بلاگ فا یادم رفت! دیگه تو این می نویسم! الانم اپ کردم! دیدم تو آپ کردی منم حسودیم شدم(شیطونی)! کامنت دادن اجباریه! باید بیای بخونی و کامنت بدی! ندیدی کلی شاکی می شم و قضیه دادگاه پیش میاد:((((( یا حق!

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 14:56 http://nasidoostashtani.blogsky.com/

به نام خدا
اصلااااااااااااااااااااا من شاکیم باززززززززززززززز! واسه چی نظری نداری؟ من دیگه نظر نمی دم! الانم قهرم.........! دیگه هم هیچی نمی گم! قهر قهر تا روز قیامت(شیطونی و شوخی):(((( :(((( باید بیای نظر بدی! نظرم نداری ولی باید نظر بدی! من نمی دونم منتظرم نظرم! یا حق!

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 15:04

به نام خدا
اصلا فکر نکنی من نسرینماااااااااااااااااا! من روحشم........! من قهرم اصلانم هیچی نمی گم.........! ببین فکر نکنی نسرینماااااااااااااااا! من اصلا نسرین نیستم.........! ببین یه بنده خدایی می گه من نظر می خوام.......! می شناسیش؟ من که نمی دونم کیه؟ آخی ولی دلم واسش سوخت هیچی کی واسش نظر نمیده............!:(((( :((((

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 15:06

من نظر می خوام یالاااااااااااااااااااااااااا! یالاااااااااااااا یالاااااااااااااااااااااااا! اگه نظر بدی بهت جایزه می دماااااااااااااااااا(عین بچه ها دارم گولت می زنم) :((((!

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 22:08

به نام خدا
سلام ممد جان...........! خوبی؟ ممد اول از همه لطفا قسمت نظراتتو درست کن و همون تاییدی بزار.......! این شکلی خوب نیست شاید آدم بخواد حرف خصوصی بزنه :D
حالا مجبورم میل بدم..........! جواب میلم که نمیدی بازم تنبل شدی...........!

ما اینجا حرف خصوصی با کسی نداریم! (;
حرف خصوصی فقط توو میل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد