فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

فرسایش روح

چی شد یهو؟ چه اتفاقی افتاد؟ کجا رفت پس؟ اصلا چرا این اتفاق افتاد؟ مسببش کی بود؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟ چی شد؟ کجا رفت اون "محمد"ی که همیشه شاد و سر حال و خندون بود، اونی که همیشه همیشه همشیه خنده روی لباش بود، غم توو دلش جایی نداشت، همیشه شمع محفل بود، مهربون و با ایمان و محکم و مقتدر... چی شد یهو؟ چه اتفاقی افتاد؟ کجا رفت پس؟ اصلا چرا این اتفاق افتاد؟ مسببش کی بود؟ کی باعث شد به این روز بیفتم؟ هر کی بود خدا لعنتش کنه، خودم بودم؟؟؟ نه، طفلی دلم بود، برات متاسفم ای دل ساده، برات متاسفم... بعضی وقتا اونقدر دل آدم میگیره، اونقدر ناجور میشکنه، و اونقدر تنها میشه که تازه یاد خدا میفته و اونقدر دست به دعا و نیایش میببره که دیوونه میشه...
نظرات 15 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:22

به نام خدا
سلام محمد تو چته؟ این حرفا چیه می زنی؟

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:24

می شه بپرسم چه اتفاقی افتاده؟ آدم تو زندگیش اشتباه می کنه! ولی سعی می کنه ازش درس عبرت بگیره! ببین غصه نداره که! ببین منم وقتی رفت همش گوشه گیر شده بودم! همش به یه نقطه خیره می شدم ولی با خودم کنار اومدم! مجبورم که زندگی کنم! دیگه هم نبینم از این حرفا می زنی هاااااا!یا حق!

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:28

راستی رفیق تا منو داری غم نداشته باش نمی زارم که دیگه غمگین باشی! محمد همیشه قوی باش! همیشه محکم باش! اصلا این فکرا به سرت نزنه که یه زمانی خیلی شاد بودی! الانم می تونی باشی! ببین همه چیز دسته خودمونه! ببین منم خودم خواستم واست نظر دادم! خودم خواستم این شکلی باهات حرف می زنم! انگاری ۱۰۰ سال می شناسمت! اصلا احساس غریبگی نمی کنم! از خودت پرسیدی چرا؟ خوب بی خیال مهم نیست! مهم اینه که تو دیگه این شکلی نباشی!

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:30

ببین همیشه وقتی دلت می گیره نمار بخون! آدم سبک می شه! آره ببین همه ماها دوست داریم یکی رو داشته باشیم ک ه وقتی دلمون می گیره سرمونو بزاریم رو شونش گریه کنیم من یکی که از اشک ریختن جلوی هیچ کسی ترس و واهمه ندارم! دوست داریم وقتی دلمون می گیره باهاش درد دل کنیم! درکت می کنم! ولی محمد جان باید یکی باشه که لیاقت این همه چیزو داشته باشه!

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:45

نه به پست قبلیت نه به این یکی! تو یه دفعه چت شده؟

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 13:50

محمد می شه بپرسم اون پست قبلی رو واسه کی نوشتی؟ ببین احساس می کنم از دست من ناراحتی! من اگه حرفی زدم باور کن همش از روی شوخی بوده! نکنه به خاطر میله منه؟ باور کن اصلا منطوره خاصی نداشتم! ببین به خدا دارم دیوونه می شم! آخه تو که خوب بودی یهو چی شده که این شکلی شدی! نه تو یه چیزیت هست! یه چیزی شده! ولی من بازم می گم اگه من حرفی زدم که باعث ناراحتیت شده واقعا شرمنده! من اصلا دوست ندارم کسی رو از خودم برنجونم! اهههههههههههههههههه! کجایی تو پس؟

نسرین سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 14:48 http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام! من آپم!یا حق!

**مریم** چهارشنبه 13 دی 1385 ساعت 02:26 http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام ...
چی شده محمد ؟

نسرین پنج‌شنبه 14 دی 1385 ساعت 15:34

به نام خدا
سلام محمد! اصلا معلومه کجاییی؟ بدون تو اصلا این جا صفا نداره! نیستی منم حرفی ندارم بزنم!

فائزه جمعه 15 دی 1385 ساعت 03:43 http://fl110.blogfa.com

سلام
چرا اینقدر افسرده؟
مرد پرهیزکار خیلی بیشتر از اینها هوای خودشو داره...
همیشه شاد باشی!

نسرین جمعه 15 دی 1385 ساعت 17:20

به نام خدا
سلام محمد جان........! خوبی؟
من آپ کردم هر وقت اومدی بیا بخون.........! نمی دونم چی بگم آخه خودت می دونی چرا حرفی ندارم..........!

نسرین یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 20:02

به نام خدا
محمد کجایییییییییییییییییییییییی؟ کی میای؟

نسرین سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 23:27 http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز........! خوبی؟ نمی دونم کی می خوای بیای! ولی هر جا هستی امیدوارم خوش و خرم باشی! امیدوارم همیشه دلت شاد باشه! من امشب......! بی خیال بابا! یا حق!

سیمین مشیری چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 07:08

سلام آقا محمد
احوال شما ٬ دلمون تنگ شده براتون ٬ کجائید؟
هر جایی که هستید موفق و سر بلند باشید

نسرین چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 13:28

به نام خدا
به به به! رسیدن بخیر............! آخه می دونی روم نمی شه حرف بزنم! آبروم رفت بابا همه ملت فهمیدن چقدر پر حرفم! هر وبلاگی میرم یه عالمه می نویسم! خدا از دسته من! راستی کلی شاکیم از دستت! این همه می نویسم همش جوابم ۴ خطه..........! ولی عیب نداره همتون کم میارین تو حرف زدن............! البته من زیادی پر حرفم! خوبی که؟ شاد باشی! بازم میام! شدم عین سنجد بر می گردم!
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد