فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

آغوش

تا گرم آغوشت شدم
چه زود فراموشت شدم
تقصیر تو نبود خودم
باری روی دوشت شدم
کاشکی دلت بهم می‌گفت
نقشه‌ی قلبمو داره
هر کی زد و رفت و شکست
یه روز یه جا کم میاره
یه روز یه جا کم میاره...
موندن و سوختن و ساختن
همه یادگار عشق
انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کار عشقه
انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کار عشقه...
موندن و سوختن و ساختن
همه یادگار عشق
انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کار عشقه
انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کار عشقه...


منبع: شادمهر عقیلی...

نظرات 8 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 14:04 http://www.nasrintanha.blogfa.com


به نام خدا
سلام محمد جان.........! حال شما؟
نمی دونم منظورت از تجدید نظر چیه؟ اگه منظورت نوشتن که فکر نمی کنم دیگه بنویسم! امرزو خیلی روزه خوبیه! الان 2ماه که تنهای تنهام! 2ماه از همه چیز می گذره! وقتی خودمو توی آینه نگاه می کنم می گم حیف من که خودمو الکی اسیر کی کرده بودم! تجربه خوبی شد! انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کار عشقه.........! چه قدر جالبه تا حالا هیچ وقت این شکلیه به این شعر شادمهر توجه نکرده بودم! خوب دوست عزیز هر جا که هستی خدا پشت و پناهت! آرزو می کنم به هر چی که دوست داری برسی! یا حق!
...................................................................
اونی که دوسش داری بهش نگو دوسش داری
میرو تنهات می زاره
اگه باور نداری بهش بگو دوسش داری
میره رو دلت پا می زاره
آره می دونم عاشقشی
عاشق اون نگاهش
آره می دونم دربدری
تا ببینیش باز دوباره
منم یه روزی مثل تو عاشق بودم تا پای جوون
عشقمو فریاد زدمو
دربدری شدم نگو
رفتشو تنهام بزاره
روی دلم پا بزاره
قلبه منو سوزوندو رفت
رفت و با دیگری نشست!


نسرین پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 14:29 http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام محمد جان! خوبی عزیز؟
من تمام وبلاگ های تورو دونه به دونه خوندم! چراشو نپرس؟ یه دلیلی واسه خودم داشتم که تا حالا هیچ وقت جرات نکرده بودم نظر بدم! حتی نوشته های قبلیتم خوندم! باشه می نویسم ولی نمی دونم از چی شروع کنم! محمد همه حرفا گفتنی نیستن..............! یا حق!

رضا جمعه 8 دی 1385 ساعت 11:26 http://reza169.blogsky.com

با سلام
خوبی؟
این روز ها؟
ممنونم از حضورت
عاشقانه زیبایی بود
.
.
.
.
موفق باشی

دیانا جمعه 8 دی 1385 ساعت 13:57 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
خوبی محمد جان؟
هیچ نظر خاصی واسه این پست ندارم
اومدم حالتو بپرسم
موفق باشی

نسرین جمعه 8 دی 1385 ساعت 22:05 http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست جوون.........! خوبی؟ بابات میلت ممنونم! جوابشو حتما میدم! این روزا واسم خیلی روزای خوبیه! این روزا واقعا فراموش نشدنیه! محمد به این میرسی که من واقعا آدم عجیبی هستم! یا حق!

**مریم** شنبه 9 دی 1385 ساعت 03:42 http://faslebieshghi.blogsky.com

هرکی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میارهههههههههههههههه این جمله رو خیلی دوست دارم...
ای بی معرفت چقدر پست جدید جدید که من ازشون بی خبرم ... فکر کنم یه نامردی دوباره پسورد آدیمو کشیده بیرون که هیچ آفی نداشتم ازت ...
تو چطوری محمد ؟
خوبی ؟
دلم برای یک شاخه زیتون تنگ شده بود ...
با برف چی کار میکنی ؟ برف باز کردی یا نه ؟
مراقب خودت باش ...
وای ساعتو ببین چنده ... صبح باید زود بلند شما ....
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
********
***************
*********************
**************************
*******************************
*************************************
*****************************
***********************
************************
**************************
**********************
اینا می دونی چی بود ... اولش بارون بود که بعد برف شد:دی


موفق باشی همیشهههه...

نسرین شنبه 9 دی 1385 ساعت 12:39 http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
من برگشتم نمی دونم چقدر کاری که می خوام انجام بدم درست ولی خوب بازم می نویسم! مرسی که این همه تو این مدت به من لطف داشتی دوست خوبم! سعی می کنم جبران کنم! من آپم خوشحالم می کنی بیای بخونی دوست نداشتی هم نظر نده مهم بودنت! یا حق!

نسرین شنبه 9 دی 1385 ساعت 19:35

به نام خدا
سلام محمد جان.........! خوبی؟ نه نصیحتم کن می خوام حرفاتو بشنوم! راستی میلم واست اومد؟ چرا جواب میلمو نمیدی؟(کلی شاکیم)! یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد