فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

فصل پائیزی من

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

دلم یه همزبون می‌خواد

دلم یه همزبون می‌خواد
یه یار مهربون می‌خواد
توو کوچه‌های بی کسی
نفس دوباره جون می‌خواد
همزبون قشنگ من
بیا و با من حرف بزن
روو لحظه غصه و غم
رنگ محبت رو بزن
به من بگو که ای خدا
تا کی باشم از اون جدا
دلم می خواد سفر کنم
قصه‌ی تازه سر کنم
آره می‌خوام سفر کنم
قصه‌ی عشق‌و سر کنم


تقدیم به هیچکس...


خسته شدم از این چرت‌و‌پرت‌هایی که هر چند وقت یه بار میام می‌نویسم و غیر از یه تعداد محدود هیچکی نمی‌خونشون٬ نظرتون در مورد تعطیل کردن "یک شاخه زیتون" چیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
لیدی ـ صبا دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 14:03 http://www.sabaweb84.blogfa.com

سلام ،

شاخه زیتون نوید بخشی زندگی برای مردمانی بود در زمانی دوردست ...
خسته از زندگی ، خسته از روزگار ، خسته از هر چیزی که ما رو احاطه کرده و همینطور ، این خستگی ادامه داره...

اما علی رغم همه اینها ، فکر می کنم باید شاخه زیتون به زندگیش ادامه بده تا شاید روزی ، برای کسی نویدی رو به همراه داشته باشه و نشانه ای از زنده بودن و زندگی ...

روزگار خیلی چیزها یاد آدمی می ده و شاید یکیشون این باشه که نباید برای یافتن ساحلی برای آرامش ، آرامش امروز را برهم زد و به دنبالش رهسپار شد یا برای پیدا کردنش ، این در ، آن در زد ، صبر کنید و به راهتون ادامه بدید ، حتماً در مسیرتون ملاقاتش خواهید کرد .

همواره سرفراز باشید .
تا درودی دیگر بدرود.

سلام لیدی صبا ی عزیز:
ممنون از لطفت و از نظر قشنگی که دادی...

احسان دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 19:06 http://behravesh.ws

سلام
چه قالب قشنگیییییییییییییییییییییییییییییییییی!
راستی تا حالا صفحه ای که letter-spacing داره و فارسی هم هست رو تو Opera دیدی؟ o-:

موفق باشی...همیشه، همه جا!

به به احسان خان:
راه گم کردی عزیز٬ تو مگه فقط برای ads کردن بیای طرفای ما...
به حر حال ممنون که سر زدی...

سارا پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 00:32 http://adamaka.blogsky.com

من یار مهربانم////
سلام
نه وبو نبند من دیگه قول می دم توند تند بهت سر بزنم و البته لذت ببرم باشه؟
اگه دیر اومدم مشکل داشتم ببخشید
من اپم

سلام یار مهربان:
از لطف تو هم ممنوننم...

Sara پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 13:52

man dige weblogi nadaram, man oono upesh nemikonam, !!!
nazar khasti ke injaro bebandi ya na!!!
fekr kardam bayad nazaramo begam! doost nadaram inja baste beshe!...
...
...
doost daram benevisi,.. na adabio sakht ke khaste beshi,..
miamo mikhounam!
..
ta vaghti hastam!
...
dige ID nadaram!
moafagh bashid, man...

باشه سارا جان...
درکت میکنم...

ساحل افتاده دوشنبه 15 آبان 1385 ساعت 06:46 http://www.saheleoftadeh.persianblog.com

سلام
ولی اخرش خیلی جالب بود.
تقدیم به هیچ کس...........
من با مناجات توبه کنندگان منتظرتم.
و اونو به همه تقدیم می کنم.
التماس دعا

مرسی عزیز...
مناجاتت رو خوندم٬ اما نشد کامنت بذارم!
ضمنا" خیلی زیبا بود...

**مریم** سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 02:03 http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام آقا محمد با معرفت !
خوبی ؟
باز که دلت هوای همزبون رو کرده ...مگه تو همزبونتو پیداش نکردی ؟ پس چرا باز دلت گرفته ؟ باهاش حرف بزن خب ! تموم حرفاتو بزن از چی می ترسی یا از چی شک داری ؟
خودت معتقدی که حرفایی که اینجا می زنی چرت و پرته ؟ اگه واقعا چرت و پرته بهتره که تعطیلش کنی ...ولی اصلا از تو انتظار نداشتم که این حرف رو بزنی منظورم چرت و پرته !
در هر صورت موفق باشی ...

صبرا نامی سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 08:10 http://www.sabra.blogsky.com

چرا همه دارند تعطیل می کنند؟
بودی حالا!!

همه رو نمی دونم٬ اما من فعلا هستم در خدمتتون...

صبرا نامی سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 08:16 http://www.sabra.blogsky.com/

چرا همه دارند تعطیل می کنند؟
بودی حالا!!

همه رو نمی دونم٬ اما من فعلا هستم در خدمتتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد